Coreixample

Notícies

Comunicat de l’Associació de Comerciants Coreixample arran dels atemptats a Barcelona i Cambrils

24 d'agost de 2017

Encara consternats pels fets que van tenir lloc a Les Rambles i al Passeig Marítim de Cambrils, els comerciants de Coreixample volem comunicar el nostre condol a les famílies de les víctimes i el nostre suport als ferits i testimonis dels fets i a les autoritats i forces de seguretat de Barcelona i Catalunya.

Son uns fets terribles que condemnem fortament i contra els quals l’única lluita possible és  la lluita per a la no discriminació de la comunitat musulmana no radicalitzada, la lluita a favor de la informació i del pensament crític i de la no visceralització dels fets: l’islam no és DAESH.

Amb totes les mostres de solidaritat tant a Barcelona com a Cambrils s’ha demostrat que no tenim por, que seguirem sortint al carrer i que seguirem condemnant el terrorisme, informant i recolzant a qui ho necessiti i seguirem defensant l’idea d’una societat plural on diferents ideologies i religions puguin conviure en pau.

Els nostres socis

Col·legi MDP Bailén (Mare del Diví Pastor)
SCIAS
Viatges El Corte Inglés